IDAZKARITZA / SECRETARIA

Idazkaritza astelehenetik ostiralera 8:30etatik 17:00ak arte irekita dago. Familia eta ikastetxearen arteko harremana errazteko eta behar den garaian arreta ahalbideratzeko. Zure iritzi eta iradokizunak garrantzi handikoak dira guretzat, gurekin hartu-emonetan jarri nahi baduzu, hauxe da gure helbidea

La secretaria tiene abierta sus puertas de lunes a viernes de 8:30 de la mañana hasta las 17:00 de la tarde. Vuestra opinión y aportaciones tienen mucha importancia para nosotros, por lo tanto ai quereis poneros en contacto con nosotros, esta es nuestra dirección.

Martin Barua Kalea 48003 Bilbo, Bizkaia

urretxin@urretxindorra.eus

Erraztutako datu pertsonalak URRETXINDORRA IKASTOLA-k tratatuko ditu, tratamenduaren arduradun bezala, kontaktu agendaren edota jasotako kexa edo iradokizunen kudeaketa aurrera eramateko. Zure datu pertsonalei dagokienez, nahi izanez gero eskubidea duzu urretxin@urretxindorra.eus helbidera zuzenduz zure datu pertsonalak tratatzen ari garen ala ez konfirmatzeko, baita zehatzak ez diren datuak zuzentzea eskatzeko ere. Horretaz gain, datu horiek ezabatzeko eska dezakezu, besteak beste, datu horiek jasoak izan ziren helburua betetzeko jada beharrezkoak ez diren kasuetan. Informazio gehigarria web orrialdeko Pribatutasun politikan azaltzen da.