Mendia

LH3-DBH2

Bizkaiko Foru Aldundiak hilero behin antolatutako irteerak dira goizeko 8:00etatik 14:00ak arte. Bi taldetan batzen dira: LH3-LH6 eta DBH1- DBH4 mendi ezberdinak igotzen dituztelako. Izena emateko, hilabetero ikasgeletan banatzen diren zirkularretan epeak eta nola egin agertzen da. Ikasturte honetan Mandoia, Serantes, Goikogane, Toloño eta Udalatx bezalako mendietatik ibili dira gure ikasleak. Anima zaitezte!

Ekintza hau antolatzeko gurasoren bat ordezkari lanak egiteko aurkeztu behar da. Norbait prest balego, Eskolaz Kanpoko Ekintzen koordinatzailearekin harremanetan jarri.

Para organizar esta actividad será necesario que un/a ama o aita haga la labor de delegado/a. Si hubiese algún/a interesado/a, ponerse en contacto con el coordinador de las actividades extraescolares.

Estas salidas al monte se realizan en colaboración con la Diputación Foral de Bizkaia una vez al mes entre las 8:00 y las 14:00. Se organizan en dos grupos: 3ºEP-6ºEP y 1ºESO-4ºESO.